Friday, June 3, 2011

::.Warkah Ke Syurga.::

~syurga Allah terlalu mahal untuk orang yang sambil lewa~
                                                          
Assalamualaikum wbt
          Tajuk yang sangat menarik bila kita menghayatinya. Jadi disini ingin saya kongsikan buat tatapan semua. Kali pertama saya post tajuk yang ada video klip, semoga bermanfaat. Saya hanya berkesempatan untuk berkongsi ini sahaja untuk kali ini buat kalian. Saya cuba cari masa untuk berikan yang terbaik buat semua tapi yang ini sahaja yang mampu saya kongsikan.


Saya sibuk sikit bila kuliah sudah bermula jika hendak dibandingkan masa cuti di rumah, saya banyaklah juga masa yang terluang. Apa-apa pun saya harap anda tidak jemu untuk ziarah blog saya yang tidaklah seberapa ini. ^^


Semoga anda dapat manfaat dengan apa yang terkandung dalam video warkah ke syurga ini. ^^



Maafkan saya jika ada kekurangan, yang baik semua datang dari Allah dan yang lemah itu dari saya. Wallahu`alam.

~Permata yang dicari~ 
4 JUN 2011
-Kota Bharu, Kelantan-

4 comments:

  1. Salam shbtku,
    warkah syurga...dgr je nama ini..bergetar seluruh jiwa..
    syurga y kita idamkan..
    moga2 kita terus membuat kebaikan & mendpt redhaNya..

    ReplyDelete
  2. > Srikandi permata

    W`salam wbt.

    insyaAllah, mg2 syurga yang kita idamkan
    menjadi milik kita bersama..
    Tapi untuk memilikinya perukan pengorbanan yang besar..

    wallahu`alam

    ~permata yang dicari~

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.
    suka! ^_^
    tiada noktah dalam perjuangan melainkan setelah kita berjaya menjejakkan kaki kita ke syurga,amin.
    wallahua'lam.
    salam sayang~

    ReplyDelete
  4. > MUJTAHIDAH SOLEHAH

    Waalaikumsalam wbt.

    Alhamdulillah, saya sokong dengan kata2 tu^^
    Jazakillah atas peninggalan jejak di sini..
    Jemput datang lagi^_^

    salam sayang juga.. =)

    ReplyDelete